Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

marți, 8 iunie 2010

La multi ani, Pojo!


In 18 secunde, miros de mucegai,
Se raspandeste-n umbra si-n cana mea de ceai.
In 18 secunde, trag aer in plamani,
In 18 secunde, noi devenim batrani.


Cum stii tu sa-mi alungi orice nor atunci cand afara ploua? Cum stii sa-mi scrii poezii numai mie? Cum stii sa ma suni doar ca sa-mi reciti din Nichita? Cum stii sa-l expediezi pe Serban doar ca sa ma asculti cum rad fara vre-un motiv? Cum te enervezi acum ca tastez cand ma suni? Cum sa ma asculti noaptea plangand/razand/visand pana la 6 dimineata? Cum te iubesc? Cum sa pleci? Pai nu pleci!

Si-acum inchei pomelnicul cel lung,
Si stau fantomele sa le alung,
S-au adunat in jurul meu ca sa priveasca,
Cum "18" incearca sa se nasca.

Pojo' Vlad: de ce soarele e soare si luna e luna?
Pojo' Vlad: no, a venit serban
Jul ..: damn.
Jul ..: e soare ca sa iubim, e luna ca sa traim.
Pojo' Vlad: atunci la mine e soare
Pojo' Vlad: pentru tine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu