Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

miercuri, 26 mai 2010

Dragonul s-a ars.

Imi place sa te stiu ca ma astepti mereu sa vin sa ma iei in brate si sa te cert ca-mi pari tafnos.
Imi place sa te stiu furios pe mine. Imi place sa te stiu in stare sa pleci dupa mine prin alte lumi, sa te lupti cu zmei, sa cauti zane si sa omori dragoni ca sa ma salvezi din ghearele lor.
Acum incerc si eu sa te gasesc lumea mea. Sper ca ai ajuns. Eu ma voi uita dupa tine pe sub fiecare copac, piatra sau nor.
Fac chimie cu Lya, manac capsuni si mi-e dor de tine!
Am imprumutat o fusta; maine sunt in fusta.
100 de zambete cu dragoste.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai imprumutaaat o fusta :)))) nu existi >:D<

Dyd. :*

Diana spunea...

Mann,Blog Nou :D

Trimiteți un comentariu