Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

marți, 22 iunie 2010

Pruna.

Mi-ar placea sa ma transform intr-un urias, sa fac doi pasi si sa ma asez in fata blocului tau. Sa te sun si sa iesi la geam.
De multa vreme mi-am propus sa iti scriu,insa niciodata n-am stiut de unde sa incep (nu ca acum as sti). Am prins acum cateva clipe libere, pe care m-am hotarat sa ti le dedic.
Voiam sa iti vorbesc despre prietenie. Despre prietenia noastra, despre prietenia intre oameni, despre prietenie in general.
Se spune ca prietenia e un lant, sau o funie. Daca prietenia noastra ar fi un lant, atunci mi-ar placea sa stam intre zalele acelea intotdeauna, pana rugineste lantul.Daca ar fi o funie, atunci mi-ar placea sa fie una din (douăș)trei fire. Primul fir sa fie increderea pe care o avem una in cealalta, al doilea sa fie afectiunea pe care ne-o purtam, al treilea lucrurile care ne leaga (unde nu pot sa nu mentionez: cutia de rafaello, ''flebletea'' ta, pre*-ul alb, skater boy, ''dotata'' de gaiu din ora de istorie, caloriferul nostru plin de secrete, cum ma strangi tu de cap, cum radem pe strada de nebune, ''globul'' de anul trecut, cum cantam la fanta madness, cum mergem la eurovision, cum esti pruna si mann si femeia pamantului, cum ai ajuns sa-l ovationezi pe omul cu care mereu te-ai visat batandu-te doar pentru mine, cum te iubesc! ) . Pentru ca orice prietenie trebuie sa treaca prin foc, pentru a fi durabila. Un diamant merge slefuit doar cu un diamant. Asa ca nu vad cum as putea sa ma lipsesc de sfaturile tale, nu vad cum privirea mea nu ti-ar mai putea reflecta zambetul, cum bratele mele nu vor mai sta in stransoarea alor tale.

La multi multi ani!!

Mein mann >:D<.

2 comentarii:

Razvann spunea...

asta e poza de la ziua mea de anul trecut :D

Diana spunea...

te iubesc! >:D<

Trimiteți un comentariu