Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

marți, 15 iunie 2010

Fata cu palma de aur.

(si da, am ajuns la concluzia ca asta e capul tau)


Hai sa incepem sa radem de liniste,intalneste-ma intamplator si vino respectand doleantele coincidentelor langa mine, fara sa privesti, lasa-ma sa te imbratisez, sa ma apropii, fara sa ma uit in ochii tai . Ma vad la tine in brate, ma vad inteleasa, libera sa zic/fac orice prostie stiind ca micuta mea Criss e acolo sa ma acopere, sa-mi dea o palma zdravana daca ma vede trista, sa ma lase sa fug dupa fantome prin oras, sa cante cu mine pe strada, sa ma asculte, sa zambeasca potolit atunci cand ma asteapta cate jumatate de ora intr-o statie aglomerata, sa rada de mine ca am uitat microfonul ''fanta madness'' in parc, sa-mi aduca scoica din Barcelona, sa rada isteric cu mine atunci cand ar trebui sa tacem, sa ma iubeasca. Si stiu ca desi e departe (oare stiu unde vine pe harta?:-?) ea se gandeste acum la noi cum incercam sa facem rost de credit si sa o sunam. Te iubim, draga mea! La multi ani!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu