Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

luni, 12 iulie 2010

I'm no fool, I'm just upside down!

Esti realizata atat de bine incat te admir pentru cat de bine poti sa cultivi in mine dispretul. Dar cate oase nu inghit multi pana sa ajunga sa nu-si mai doreasca sa vada peste? Faci parte din categoria celor care trebuie sa convinga ca cei prosti sunt indispensabili pentru taria de caracter a celor de tabara opusa..
Provoci cicatrici superficiale, ale carei dureri au proiectii care se vor resimti si peste ani. Din ce cauza? Din cauza celor doua persoane pe care le consideram si care repeta un nonsens de-o vreme? Ca toti gresim, ca este rautate, mai putin important, ar trebui sa ne respectam, sa scrasnim din dinti sau poate nici macar atat, stiind ca se mai intampla si uneori o si meritam. Platim cu totii greseli precedente. Pot accepta ca tu sa-mi faci asta, ca ea a a fost nascuta cu scopul de a ma abate de la firesc, dar nu pot tolera ideea ca nu vei fi nici azi aici pentru mine dupa toate zilele in care as fi asteptat un cuvant. Ma amagesc zicandu-mi ca poate daca timpul ar inceta a ne mai alerge cu atata dusmanie, am avea mai multe prilejuri sa nutrim o idee de regret care ar putea lipi, cu prag subliminar, ceea ce intr-o clipa am facut praf, fara motiv, doar ca afirmare de personalitate(intr-o cavalereasca maniera,de altfel).
Asa ca fa-ma sa inteleg de ce vrei sa dai explicatii unui fapt a carui desfasurare a fost pe cat de paralela de tine posibil...Nimeni nu are nevoie de un asemena ajutor si nici de cineva care habar nu are si vocifereaza despre masa de experienta avuta,cand de fapt..niciunul nu ne dam seama cat de mult inseamna sa fi trecut prin ceva cu adevarat grav.Sunt atatea probleme de ultim grad de urgenta,pe cate capete intalnim pe strada,in case sau in nori...

Artistul responsabil de finisarea sculpturii dupa chipul meu primeste o imbratisare care are drept raspuns un zabet devenit mare drept raspuns de afectiune:
Daniel Moisescu: juuul!
Daniel Moisescu: ce'aci?
Jul ..: danieel
Jul ..: bine, imi exprim frustrarile pe blog
Jul ..: tuu?
Daniel Moisescu: si eu!
Daniel Moisescu: nu e minunat?
Jul ..: daa!
Jul ..: eu scriu chiar acum
Jul ..: in direct!
Jul ..: cu tine
Daniel Moisescu: eu am scris la 14:14.

Vineri plec la mare si nu ma mai intorc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu