Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

sâmbătă, 3 iulie 2010

Ignorance is your new best friend.

As pastra ante-ziua respectiva fara sa vreau sa inaintez, sa fac riduri sau sa realizez cat de naiva eram chiar si cu cateva luni in urma. Sunt in cautarea somnului pierdut, astept minunile in care cred pana in punctul in care sa renunt si astunci sa se implineasca toate. "Prietenul tau este dragut". Inchid ochii in balans disproportionat, simtind timpul cum imi ingreuneaza postura si ma infricoseaza.
Iulie, merg mult pe jos, mi-e frig, rad cu toate ca nu ar trebui. Singurele satisfactii recente mi le-am autoprovocat, la fel ca si cele de efect advers.
Maine daramam si simbolul care mi-a adus nefericita fericire. Azi nu mai am probleme, nu o sa consider ca te mai intereseaza,am transmis prin referinta si am putut pleca din camera cu pereti subrezi in care am vrut sa ma incui.
Ma confrunt cu dileme de ora 11, justificandu-mi mie insami absenta ta care fusese de fapt, toata ipoteza.Cum spuneam, exista permanent un donor si un acceptor si rezumatul e gata.
Vine momentul in care sarcinile pozitive devin negative si invers.
Sunt dureri ce nu cer alinare. Da, sunt! Sunt cele ce se hranesc cu umbra care incepe sa se joace cu minea mea. Si cer mai mult, mai bine, mai precis... si macina. "Intocmai"!
De ce pretuim aprecierile asimilate de momentele de cumpana?Privirea iti va fi restrictionata,visele delimitate.La fel ca ale mele. Fa-ma sa cred ceva ce a fost dintotdeauna imposibil. Ah,ce mi-as dori sa fac ceva ce acum nu am curaj. Solicit un sablon,o clona pasiva si impenetrabila.Eu vreau sa nu mai fiu in substanta mea.

sunt obosita, n-am dormit de 2 nopti si nici asta nu se arata 'dormibila', sunt suparata, ma doare capul, am luat un 8.50 si un 9 la bacul la romana, si e ceva care imi mananca toata energia si toti nervii si are nume propriu!
A, da..bonus! si vorbesc si singura.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu