Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

vineri, 23 iulie 2010

Estesan pentru suflet- 23 Jul.

Zi abundenta in semnificatii? Nu ma plang. Scriu acum pentru ca urmeaza ca ceva sa faca lucrurile sa nu mai fie la fel. Dar nici uimirea, nici intrigile si nici chiar propria mustrare de constiinta nu-mi vor lua ceea ce am. Si ce? Vom trece cu totii prin asta, caci am primit dimineata mesaj cu "Nu te lasam singura!" si am fost brusc cuprinsa de speranta si gandri bune. Inca nu vreau, dar trebuie. Luand exemplu ora 12:07 care nu va putea fi repetata la nicio cerere a fiintei mele. Fiecare moment e unic si e cu atat mai frumos cu cat nu incercam sa fortam oranduirea fireasca. Atunci soseste in gara acel tren care duce departe pesimismul, lasandu-ma in formula mea initiala, cu bucurii de om simplu si roseata in obraji la fiecare cuvant al tau. Caci nu par, dar sunt o copila cu griji artificiale si cu cuvinte prea sarace pentru a-mi comunica sufletul.

Voi vrea sa fiu tinuta in rasete, voi vrea..

Ne vedem luna viitoare..voi vrea mesaje de ''Happy anniversary'' pe 28 iulie!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu