Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

luni, 1 martie 2010

Primavara incepe cu noi.


E lumea mea...o lume colorata cu muuuulte creioane...o lume dulce,calda,luminoasa.
Zicea cineva mai demult:"din bucati de flori am cladit un nou oras in care oamenii zambesc"....E locul in care muscatele iau o muscatura dintr-un tort cu frisca, locul unde mancam ciocolata si bomboane in fiecare zi...acolo unde piticii zboara fara sa oboseasca iar fluturii traiesc mai mult de-o zi . E o lume minunata si plina cu flori. Aici infloresc crizantemele zilnic iar trandafirii te vrajesc cu parfumul lor ametitor. E o lume verde iar petele de culoare sunt date de florile care imprastie in aer parfum de primavara. E lumea mea pentru ca aici e primavara in fiecare zi :) . Lumea asta se afla undeva aproape de mare... daca stai langa cort poti auzi valurile. Imi place sa alerg desculta pe plaja...imi place sa scriu pe nisip si las valurile sa spele plaja. Imi plac scoicile aduse de valuri din larg, imi plac meduzele si castelele de nisip construite de pescarusi pentru furnici. Aici o gasesc pe Raluca alergand bezmetica pe holuri, ma iau dupa ea si terminam absente la ore :)).

Aproape de plaja se afla un camp cu maci...un peisaj minunat care iti incanta privirea. Rosu si verde ... maci, muuuuulti maci :) .
Langa campul verde cu maci se afla gradina cu fructe unde gasesti ce fructe vrei: capsuni, zmeura, mure, afine, portocale, kiwi, pepeni, mere, cirese....si muuulte altele. E o lume delicioasa :)

Pentru ca a venit primavara.
Si incerc sa inteleg de ce ma faci sa plang de fiecare data cand ma despart de tine; mi-ai fost cel mai bun prieten si totusi nu te inteleg. Poate ca ma gandesc prea mult la oameni care nu merita, iar tu.. tu stii sa ma strigi pe o strada stupid de aglomerata, sa fumezi langa mine fara sa miros si eu a tigara, si sa ma imbratisezi ca vechiul ''tu''. Mi-a fost atat de dor de tine!
Pentru ca a venit primavara.
Si pentru ca toata ziua am cantat asta:

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu