Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Un Halloween vibrat.


Oficial am avut parte de cel mai tare halloween posibil (multumim Lya ca ne-ai lasat sa-ti distrugem casa; esti atat de dulce!).
Am inceput prin a citi ''CoolGirl'' si prin a le suna intr-un mod pe Melissa si Teona care nu mai apareau. Intrarea a fost devastatoare, ele intruchipand, vrajitoare, chinezi, cowboy si cocalari in acelasi timp!
Dupa ce am varsat ceva suc pe noi si am mancat o chestie cu mar si ciocolata, ne-am pus la "13th Ghost". Genialgenialgenial. Si creepy in acelasi timp; una din fantome semana izbitor cu, sa zicem, o veche prietena comuna :)). Am baut PepsiTwist si Nestea si am mancat (citez) "niste snitele care nu sunt de fapt snitele". Au incercat sa ne viziteze baietii din 8B; ups; dar noi tocmai ne foiam :)). S-a terminat ''13th ghost"; venim si noi de la masa si in camera ingrozitor de intunecata se aude telefonul Lyei racnind "The scream theme", la care Melissa vine terifiata si ma i-a in brate zicand ca e inauntru persoana amintita mai sus :)). Printre muultele perle pe care am putut sa le spunem eu imi amintesc doar una :
L:Il cheama Ryan?
J: Brian.
L: Are fata de Ryan.

Am ajuns acasa de o ora si am realizat ca de 2 ore eu tot aud ceva vibrand, si Lya, tot de atatea ore aude ceva fluierand; mi-e si frica sa o sun pe Melissa :)).

Best creepy spooky Halloween!


Phineas Si Ferb - Horror

Asculta mai multe audio Animatie

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu