Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Old friend, friend.



Hei! Tu de colo! Da, tu! Aseaza-te o clipa langa mine, pe bordura asta prafuita. Aşa. In zilele astea e mare lucru sa te bage cineva in seama.
Stiu, cam arde soarele aici, nici urma de umbra, dar uite, mai am in palton o gura de bere, am deschis-o mai devreme. Haide, nu te sfii acum, da un gat! Ei, cand eram si eu de varsta ta aveam vise mari... Da... Razi tu razi Harap Alb, dar rapciugile astea de haine au fost si ele bune odata, cine mai stie cand. Cat despre barba asta jegoasa, nu prea am ce-i face. Ma spal in Dunare, in apa-n care tu .... nici nu-ti mai aduc aminte..
Mai bine da-mi si mie o tigara. Asa. Si vino mai aproape, ca nu prea te aud bine.

Ne-a fost dor de noi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu