Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

marți, 17 noiembrie 2009

Kinder Joy Tuesday.


Astazi m-a caracterizat cuvantul dulce.
Am cerut dulce si am fost dulce. Chiar daca nu toti au fost la fel de dulci, cei care trebuiau sa fie, au fost exagerat de dulci!
~Hello?!~
M-am facut cu o noua pereche de parinti!!:)) Care m-au dus in Alcom sa-mi cumpere o sacosa de dulciuri!! Eu si Dnk ne-am amintit de o intampalre cu niste bonuri si un fixativ, iar Bogdan a fost nevoit sa alerge dupa noi prin magazin si sa ma suporte asa agitata cum eram.
Doi indragostit in parc la Spicu cu care mi-am impartit oul Kinder de la Dnk.
O lucrare la romana care-mi mananca saptamanile, cafeaua de la scoala, telefoanele Lyei din pauze, Maricica, oameni dragi pe care nu i-am mai vazut din vara, oameni obositi si tristi, oameni nepasatori si ciudati, iar restul e 8B:)).
Ma intorc la lucrarea mea... la naiba, Calarasi!

1 comentarii:

dnk spunea...

ce draguuuuuut:X
defapt... ce dulceeee:))

Trimiteți un comentariu