Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

duminică, 10 mai 2009

O tentativa de soare. (dar cerul a ramas tot albastru…)


Ştii ... Ultima oară când ne-am întâlnit am realizat cât de mult te iubesc de fapt. Am realizat ce însemni de fapt pentru mine...
Şi nu, tu pentru mine nu însemni două cuvinte măzgălite pe o foaie... "Te iubesc!". Tu pentru mine eşti iubirea din ele.

De ce? Pentru ca la un joc de carti am tras o carte care mi-a stralucit din prima clipa in mana...m-a fermecat si l-am crezut ca e asul pe care l-am cautat cu atata ardoare pana acum...Eu, cea care pana acum vreo 2 ani credeam ca nu voi mai putea sa ma implic total, nebuneste si fara sa gandesc intr-o noua aventura a vietii eram acum pierduta in vraja Asului....Un as care m-a purtat asemenea unui bolid de formula unu intr-o cursa a uitarii de sine, care mi-a invadat si cucerit gandurile, simturile, firea. M-am lasat in mainile lui asemenea uni volan care asteapta sa fie invartit de niste maini sigure, calde si jucause....dar la primul pitstop m-a inlocuit si am ramas aruncata pe podeau rece a unui depozit numit Deznadejde si Confuzie....Cu ce am gresit?De ce nu m-a vrut macar pentru o cursa cap coada?? Nu voi afla raspunsul si nici nu doresc....si eu cred ca am vrut poate doar atat...sa ajung pe uscat, sa uit farul si sa-mi demonstrez ca pot sa caut si sa ma pierd in noi orizonturi si provocari....Iubesc sa iubesc si atata timp cat voi simti adierea vantului, briza marii, mireasma diminetii si frumusetea apusurilor voi continua sa iubesc....Si sper si cred ca nimeni, niciodata sa nu distruga esenta existentei...IUBIREA.


Stii de ce plang cateodata de fericire chiar daca sufar? Pentru ca am gasit-o! Chiar daca nu imi este impartasita, am gasit-o! Doar tonurile gri mi-o vor aduce cu totul, poate atunci o sa o am deplina langa mine pentru… “ceva timp” sau poate lucrurile se vor schimba. Poate nu o voi avea langa mine nici atunci,poate…altcineva o va avea cu totul.
Stii cate ganduri vreau sa uit? Da, multe…pentru ca gandindu-ma la ele nu am timp pentru mine si nici pentru ce ar trebui sa am.
Stii tonurile de gri cum sunt? Nu,nu in dungi si nici deschise,ci doar cateva pe care le poti colora putin cate putin.
Dar locul la care visezi?Stii cat e si unde e? Ha! Nu sti…Nici eu nu-l stiu dar stiu cum ar fi si cat ar fi.
Era o tentativa de soare dar nu a invins.Crezi ca daca e intuneric nu se intampla nimic? Dar crezi ca esti singurul care crede asta?

Azi nu mai vreau sa fac nimic…Azi nu mai am putere nici macar sa ma lovesc cu capul de un perete de elastic sau sa afirm cele mai nebunesti lucruri, cum ca exista nori galbeni sau ca cerul poate fi mov. Azi am sa accept ceva ce multi au acceptat de mult..nu exista nori galbeni…si cerul a fost mereu albastru.

...cat despre ea...Sie ist viel besser als ich :)...und ich denke dass sie schuld nich aufgeben soll…

2 comentarii:

Liz spunea...

Aaaaaa..... tiiip! Nu stiu germana! Dar invat! lasa, lasa...
Frumos la tine! DAi un ceai?

Dyd spunea...

oh..woo...

e.. inconfundabil de frumos <3

Trimiteți un comentariu