Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

joi, 28 mai 2009

aberatia linistii


E un film mut. Un cd se roteste aberant, fara sa scoata vreun sunet.
Geamurile sunt inchise. Vantul se aude in noapte infundat (poate a racit - sa-i dam o batista?!).
Felinele de talie mica nu mai deranjeaza masinile - astfel alarmele nu mai sunt gadilate. nu mai rad de somnul nostru intrerupt.Multumiri felinelor! Vecinii dorm.
Filmul nu e mut. I-am oprit doar sonorul. Cd-ul nu e aberant..i-am luat doar piuitul..si lui.
geamurile sunt inchise.E inca frig afara!
Vantul a luat pauza...se da cafea decofeinizata.
"Fiarele" noptii s-au adapostit.Alarmele stau in stand-by. Vecinii..daca nu dorm,atunci fac ce fac in liniste.Poate o asculta. Alt gand razletz
Mut..muta!? scriu. E tarziu. E linistea noptii.O asculta toti : si pisicute,si vant,si vecini..si eu.
nu..eu scriu.ma deranjeaza gandul. Sa dam sonorul incet.
E bine.

Tacerea a amutit.

2 comentarii:

Unknown spunea...

..apasatoare liniste a noptii..
..ce-mi cunoaste gandurile si pasul si lacrimile..
<3

Superb!

Bird,i do love you. >:D<

Dyd spunea...

deci scuze=))
am lasat de pe alt cont :-j :))

Trimiteți un comentariu