Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

joi, 23 septembrie 2010

Mi-e dor de tine. (La revedere!)



Mi-a zambit.
Avea ochi de copil si zambetul ii era cald si frumos.
Era fraged. Era proaspat. Era asa cum doar copiii sunt – cald, deschis, sincer.


A plecat.
Am alergat prin noapte sa il prind.
I-am furat o atingere de mana si o imbratisare in mijlocul strazii. Asta e tot ce-mi amintesc.

Si… i-am furat zambetul, caci azi, acum, zambesc cu zambetul sau, iar ochii mei au devenit senini, intocmai ca in vremea copilariei.


A plecat.
Probabil n-am sa-l reintalnesc prea curand, caci a inceput toamna.

Dar ii port zambetul prin lume si ii las pe toti cei ce ma intalnesc sa il fure de la mine. Este destul pentru toata lumea!


Cand vei vedea ca toata lumea zambeste cu zambetul tau, sa stii ca eu ti l-am furat si l-am raspandit in lume.
Iarta-mi, te rog, gestul de a-l fura. Mi s-a parut, pur si simplu, irezistibil… Caci ti-am iubit zambetul de cand ti l-am zarit!


Of, daca-ai sti cat de dor imi este de zambetul tau!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu