Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

luni, 14 decembrie 2009

8B.


11 fete zambitoare. Cele mai zambitoare 11 fete. Noi!:))
Nu voi incerca sa iasa frumos, pentru ca deja a fost frumos.
Tot weekend-ul am asteptat ziua de duminica, cand aveam sa alergam prin oras dupa cadouri, sa dam telefoane nervoase, sa raman(em) fara pic de credit, sa radem isteric.
Desi trebuia sa ajungem la el la ora 5, ne-am anuntat venirea inca de la 4.45 razand ingrozitor de tare in fata blocului sau.
Suna interfonul: "Da?", si corul vesel: "8B-ull!!". In timp ce urcam care cu liftul, care pe scari, o mana cu un aparat foto iese dintr-o usa, si un blitz ne orbeste pe toti. Ajunsesemm!!
Am impartit cadouri, am mancat placinte si clatite, ne-am semnat toti pe un glob lasat amintire si spanzurat de lustra, ne-am amintit de vechi serbari, de vechi berbeci, de mare, de excursii la Galaciuc, de accente moldovenesti si de poezii recitate de Dyd de pe scaunelul din mijloc. :)). Strategic loc! (oximoron!!)
Acum nici nu mai stiu ce am vorbit aseara. SInca sunt entuziasmata; si bat frenetic din palme.. :)). Un chitarist al Loredanei, tricoul 8B-ului, o poza veche, o piesa de teatru, un frig ingrozitor, maini amortite pe cadouri, pizza, ciocolata calda, full house. O ora de stat in frig asteptand o masina care parea ca vin din alt oras. Si accent moldovenesc. A doua zi (azi), teza, un laborator de info cu ''intrusi'' (nu la mine), ras, telefoane, si multe multe amintiri.
Bat din palme; mi-e dor de oameni pe care nu i-am mai vazut din toamna; vreau sa rad, sa ma jos cu maimutoi, sa cant. Ma gandesc non-stop la un Craciun cu 4 brazi (adica primim cadouri de 4 ori:>), si un revelion planificat pe bloc. :))
Marti, LVA, 17.00, amfiteatru. Vom fi acoloo! :X
Noi.Noi.Noi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu