Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

duminică, 27 septembrie 2009

In 8B.


Un week-end plin cu muzica, dans, bere, pisici, verdeata, gratare si... 8B!
Vineri am speriat varstnicii de la Papadie, ne-am bagat prin santierele de la canalizari, ne-am batut in stil barbar cu baloane, am baut bere, ne-am amintit de mafie, am fost gay & pitzy, am stat melancolici la masa amintindu-ne de vremurile si prostiile de demult, ne-am gandit la persoane triste care plang pe scari, ne-am sarutat cu ochii inchisi, descoperind partenerul dupa parfum, am primit porecla de ''Jully dirty-hands'' doar pentru ca am avut grija de painea lor, am cantat pana am ragusit; tuturor ne era dor de noi! :)) La multi ani, Briss! La anu' sa fie si mai si!

















Sambata, o ora si jumatate am stat sa ne bata soarele in cap, ne-am facut prieteni noi [ii iubesc
pe Tufănel si Puf!], am stat in natura, ne-am jucat, i-am maltrat pe Mefisto, Speedy Gonzales si Gigi, ne-am speriat [mai bine zis m-am speriat] de un ciub de viespi, am facut picnic, am stat pe paturi, Dudu a ajutat la gratar, Lyl a fost omul cu muzica, iar eu m-am lasat pe mana lor. :)). Am citit despre Michael, am baut suc cu sare, am mancat mustar gol, am urlat la luna, am vorbit depre papusa Mary, l-am ascutat pe Costică, am tremurat, ne-am vauzt la lumina telefoanelor [Tufănel!!], am jucat carti si m-am simtit din nou ca in gimnaziu, Ca in 8B. Ca noi! Ce dor mi-a fost de noi!

















Maine fac 15 ani. Ei nu zau! :))

1 comentarii:

dnk spunea...

1. daca imi mai zici dudu ne certam. 2 nu stiu cati ani am facut eu la 8b, dar sa ma anunti daca stii.3 eu am mancat mustar gol...si ar fi trebuit sa ma razbun intr-un mod mai nesimtit pe voi.4 pisicile erau Mefisto, Speedy Gonzales, Goofie si Donald, nicidecum Gigi... cred ca vor ajunge sa-i viseze pe Cristi si pe Radu 5 a fost demential faptul ca ai avut,5 torturi iar 6 astept un raspuns de la familia Istode. Maine esti la lva. nu discut:*

Trimiteți un comentariu