Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

sâmbătă, 15 august 2009

Being Back

Am revenit la vechea mea viata agitata, la vechii mei prieteni, la vechile intrigi din jur.

Ieri am reusit sa ma intalnesc cu vechii mei prieteni care m-au linistit cu un telefon in miez de noapte, cu o imbratisare (de care chiar aveam nevoie!), cu un usor zdranganit de chitara, sau simpla prezenta, potolindu-mi dorul de ei.

Azi am plecat la tara si scriu de sub bolta cu strugurii care se joaca impreuna cu vantul in parul meu. Linistea, o carte buna si un telefon de la Lya mi-au inveselit ziua, chiar daca reteaua se simte shitty today.

Maine sper sa-mi fac curaj si sa apar cateva minute la IBG pentru a-mi saluta prietenii care sunt mereu acolo sa-mi spuna o vorba buna. Pisici gadilandu-ma cu coada lor si liniste.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu